Polityka prywatności

  1. Administrator danych osobowych 
    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Izba Zarządzających Funduszami i Aktywami z siedzibą w Warszawie, ul. Książęca 4, 00-498 Warszawa, poczta [at] izfa.pl, tel. 22 537 76 30 (dalej: „Administrator”).
  2. Kategorie danych osobowych 
    Administrator przetwarza Pani/Pana dane osobowe w postaci imienia, nazwiska, stanowiska, numeru telefonu, adresu email, adresu, miejsca zatrudnienia.
  3. Cel przetwarzania danych osobowych i podstawa prawna
    Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą przez Administratora w celach:
    1. organizacji i przeprowadzenia konferencji przez IZFiA, wystawienia faktury VAT oraz w celu dystrybucji materiałów i informacji dotyczących ww. konferencji, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”),
    2. ustalenia i dochodzenia roszczeń Administratora lub obrony przed ewentualnymi roszczeniami  w związku z umową, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    3. przesyłania informacji dotyczących konferencji, szkoleń i innych wydarzeń organizowanych lub współorganizowanych przez Administratora na wskazany przez Panią/Pana adres e-mail na podstawie udzielonej zgody, zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: „RODO”).
  4. Udostępnianie danych osobowych
    Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być w szczególności podmioty świadczące na rzecz Administratora usługi księgowe, informatyczne oraz archiwizacji, zatrudnione do obsługi ww. konferencji w tym w szczególności hotel, w którym odbędzie się ww. konferencja.
  5. Okres przechowywania danych osobowych
    Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia ww. konferencji oraz dystrybucji materiałów i informacji po konferencji oraz niezbędny do dochodzenia i ochrony przed roszczeniami, wynikający z biegu ogólnych terminów przedawnienia roszczeń liczonych od dnia zakończenia 
    konferencji.
  6. Przysługujące prawa
    W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przeniesienia danych, a także prawo wniesienia sprzeciwu w dowolnym momencie bez wpływu na 
    zgodność z prawem przetwarzania. Przysługuje Pani/Panu również uprawnienie wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
  7. Wycofanie zgody / niepodanie danych
    Ma Pani/Pan możliwość wycofania zgody, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie uniemożliwi przesyłanie ww. informacji.
  8. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w tym profilowanie
    Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym profilowane